bmw_fannrem Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Ja da var den fylla ferdi Ikke akkurat noen tid til fyll når samboeren er gravid. hehe Det ble en kompistur nå da iallefall hjemme i rett tid for en gangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 huff.. skulle ikke vært lov og selge alkohol. er helt ødelagt i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 hhehe, vel får se om det ikke blir fyllevrak av meg også ikveld Vertfall den 16, men håper det finnes en plass å varme opp på ikveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Er russ, så det er bare å holde det gående til den 18.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 - og er du ikke russ, så finnes det heller ingen grunn for å holde tilbake på alkoholen!!! SKÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg derimot holder meg edru.. i alle fall ikvel... Så får vi se på mandag. Blir vel vanskelig å holde seg edru når Molde banker Ålesund 5 - 0....! Det må feires..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Molde rykker ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Molde... kafaen d e?? Har d någe me fotball å jørr?? heeeh, bjynne å bli sjenkte...skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Møkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Fotball er kjedelig Men drikke og sjekke damer er gøy Synd det som er gøy koster så mye penger.... Og at det tar så jævlig lang tid å bli normal igjen etter en fyllekule.. tror jeg må begynne med allergimedisiner mot bakfyll igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Allergimedisinen funka godt på meg idag vertfalll....må ta dem uansett pga allergien, men greit å få noen tillegseffekter Sviver noe vanvittig i huet nå, ska vedda på at promillen e høge ennå for å sei d sånn Men eg e isje dårlige på någen måde, Zyrtech e genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 skulle kanskje droppa den siste pilsen i går kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 skulle kanskje droppa den siste pilsen i går kjenner jeg Enig dær, er enda dårlig... va full fest til klokka 6 i morrest, huff skal aldri drikke mere. men på mandag er jeg klar igjen Er jo kun 16mai en gang i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Stemmer det...huet bjynner å bli bra nå, så er det på`n igjen imorrah Herligt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 skal vel på i morgen å. men må væra sjårfør på russebil i kveld gett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå