Martin_87 Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 hei.. jeg lurte på om noen kunne sette opp en liste over hva jeg bør sjekke når jeg skal se på en e30 325 i mårra:?:
NSS Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 -Tikking i motoren -KM stand -Rust i hjulbuene -Rust i kanalene -Rust på bremserørene -Slakk i styringen -Oljeforbruket -Clutchen(prøv å start i 2gir, klarer den det, er clutchen grei) -Fukt i baggasjerommet -Om det lekker bensin... Tanken kan ha rustet hull på -Om det kommer noe dunke lyd når du gasser eller slipper gassen -Skadde reflektorer i lysene(Kan lyse dårlig) Sikkert endel jeg har glemt i farten, eller?
BMWE34 Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 Den kommer garantert til å tikke litt. Og er det ikke fukt i baggasjerommet er dettte en skjeldenhet. KM stand teller jo ikke så mye.
Martin_87 Posted May 14, 2005 Author Posted May 14, 2005 takk for alle svar.. blir det kanskje bimmer i mårra da!!!!!!!!
KennyZM Posted May 14, 2005 Posted May 14, 2005 du får gi oss noen bilder av den da, om du kjøper den....
Recommended Posts