Morten318 Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Noen som var der??.. var litt å se på men nok en gang mye rice biler der.. Var vel kun to bimmere.. Azzido sin og en i SB (?) Fint vær og fine damer.. Og noen fine biler å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Har ikke bilder eller? Hvis noen har kan dere sende til post@bmwguiden.no, så kan jeg legge de ut under "Happenings". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 hvilken bil var det fra SB?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hakke kamera.. Men regner med det var flere herifra som var der? Var den røde 320 (?) me grå rutelakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Hei jeg var der og jeg tok bilder av bimmerne... de andre japsebilene sløste jeg ikke batteri på hehe. jeg skal sense inn bilder av de to BMW'ene litt senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå