elementz Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Lurer på å legger film/sote på rutene mine.. har en blå e-36.. noen som har bilder av e-36 med film på? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 http://home.tiscali.no/rmoa1/Bilde012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 .....folie på rutene ser i 9 av 10 tilfeller ikkje bra ut spør du meg, men no var det ikkje det du lurte på....pass på at du gjer ein strøken jobb, slik at du kan vere nr 10 ikkje ein av dei 9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 ja..så nemmelig en 318is med blå film på rutene..og det ble meget nice..derfor jeg fikk litt lyst på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Dette er da gjort hos firma som driver med det. Sjekk ut flere bilder i P.I.B galleri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Har tatt sort blank på stolpene mellom vinduene på turingen min, blir ganske fett mot de sotete rutene... blankt å deili' skulle lagt ut bilder men er ikke helt ferdig med klistringen ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva er reglene for soting/toning av rutene, Kan man "mørklegge" alle rutene bortsett fra front og siderutene fremme, eller kan siderutene fremme også tones en viss %? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva er reglene for soting/toning av rutene, Kan man "mørklegge" alle rutene bortsett fra front og siderutene fremme, eller kan siderutene fremme også tones en viss %? du kan ikke sote rutene fremme og siden(forran) med film... men bruke svakt farget glass fra produsent. bakenfor det kan du sote så lenge du ikke bruker speileffekt film, og så lenge du kan se utrykningslys igjennom bakruten. i korte trekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Dette er da gjort hos firma som driver med det. Sjekk ut flere bilder i P.I.B galleri. ser ut til å vere den eine av ti. men er neppe godkjent mned soting på siderutene framme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 ser ut til å vere den eine av ti. men er neppe godkjent mned soting på siderutene framme..... Det er ikke godkjent nei.... Men så lenge rutene ikke er alt for mørke og filmen er lagt på profft så virker det som det ikke er noe problem. Har blitt stoppet i teknisk,vanlig kontroll og vært på EU på Biltilsynet men de mørke rutene mine har aldri blitt nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå