Tort Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Fin kebabtralle det der. Et par cm lavere så hadde den vært enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Har vært i kontakt med GS ang senking og dempere men har besluttet og kjøre org. Den sporer og er jæ.... nok fra før om den ikke skal bli enda verre ved at jeg senker den. Tar imot råd og vink i forhold til dette siden jeg er litt usikker. Har forøvrig time hos en bekjent hos Autosentrum som skal bytte dempere på Torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Dekktype/dimensjon foran? Prøvd å kjøre opp lufttrykket skikkelig? Type 40psi og oppover? Hjalp en god del på sporingen på mine 235/40-18".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Sorry men i farta her så husker jeg ikke dim(er hvertfall 18" og 45 profil hvis jeg ikke husker feil) Trykket ligger ca på 40psi rundbaut. Dekkene er Bridgestone Potenza som skal være bra i forhold til grep, men dessverre ikke så bra på komfor og dekkstøy. Hadde Goodyear F-1 (3`rd generasjon) på en Golf 4 tidligere det var til sammenligning meget komfortabelt og nesten ikke sporing(18") Lurer på om det blir Goodyear på BMW`en neste gang det skal handles dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Jævla fin kebabtralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Mye bruker den på mila? Blandet, by og lankjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2005 Mye bruker den på mila? Blandet, by og lankjøring! Den er faktisk ganske gjerrig, ligger vel på 0,7-0,8 på langkjøring. På bykjøring blir det vel verre siden jeg liker og tråkke på gassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 Det blir en skikkelig kebab-tralle om du får sota hinduene i baksetet Fin var'an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Pen! (misliker ordet "kebabtralle" jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Sporingen forsvinner ganske mye viss du bytter til dekk med "rundere" skulder. Det hjalp meg en del vertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Pen bil... E39 er i mine øyner en av de peneste seriene som er laget av BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Mye bruker den på mila? Blandet, by og lankjøring! Den er faktisk ganske gjerrig, ligger vel på 0,7-0,8 på langkjøring. På bykjøring blir det vel verre siden jeg liker og tråkke på gassen. Hmm.. Er det ikke en diesel da? 0,7-0,8 er jo det en bensin BMW pleier bruke på langkjøring... Syns ikke det var noe bra for å være diesel gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Enig med bimmerdude,synes også det hørtes mye ut,min klarer jeg å få ned i 0,9 på mila på langkjøring..synes dette hørtes mye ut for diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 fin den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå