vyrez Skrevet Mai 14, 2005 Share Skrevet Mai 14, 2005 vanskelig å montere? fant et sett på nette.. men det sto uorginalt på det, men det passet til E30, hva vil det si at det er uorginalt? vil jeg merke noe forskjel på giringa vist jeg montere det? hvordan montere man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Bestill den spaken som passer til Z3 1,9 eller 2,8.. De får du kjøpt hos alle BMW forhandlere og er rimeligere enn de andre selger fordi det bare er en reservedel og ikke noe opphypa "short shift deluxe". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vyrez Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 hmmmz, vil den passe i min #E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hmmm, hva er short shift? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hmmm, hva er short shift? he he Shortshift gjør at du får en mer presis og tettere giring.. Trenger ikke å bevege spaken langt mellom gira. Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Det stemmer vell ja. Finnes dette til E34? Søkte litt men fant ikke noe. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Står du under en løftebuk tar det maks 15min å monterere det. Du må under bilen, løsne litt på girfestene, ta av en låsesplint på girkassa med et skrujern og en clips på giroverføringa, lett som bare det. Du finner ut av det med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Er det like lett og monter shortshift på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Short shift er et must! Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Hvordan sjekker man om man har short shift? min er en av de siste modellene til e36 coupe. Eller er short shift noe man må putte på selv? ikke originalt? Min er ikke akkurat så lang i giringa hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Hvordan sjekker man om man har short shift? min er en av de siste modellene til e36 coupe. Eller er short shift noe man må putte på selv? ikke originalt? Min er ikke akkurat så lang i giringa hvertfall. Har vel aldri kommet orginalt.. er noe man selv kjøper og putter på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Shortshift på E30 skifter du mens du sitter inni bilen, unødvendigt og ta ned, eksos, mellomaksling og girkasse for dette. Skifta på min på 10min, inni bilen. Du bara tar opp girstanga, så kommer du til med en tang. Ingen problem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Shortshift på E30 skifter du mens du sitter inni bilen, unødvendigt og ta ned, eksos, mellomaksling og girkasse for dette.Skifta på min på 10min, inni bilen. Du bara tar opp girstanga, så kommer du til med en tang. Ingen problem.... Du må jo under bilen og løsne giroverføringa hverfall Jeg kjøpte short-shift på motortechnik og den passa ikke jeg måtte slipe ned kula litt for å få pressa den nedi og satt på seg-ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 vanskelig å montere? fant et sett på nette.. men det sto uorginalt på det, men det passet til E30, hva vil det si at det er uorginalt? vil jeg merke noe forskjel på giringa vist jeg montere det? hvordan montere man det? Jeg kjøpte fra BMW forhandler... Short shift fra en M coupe... Passer rett på E30.. blei mye artiere å gire.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 vanskelig å montere? fant et sett på nette.. men det sto uorginalt på det, men det passet til E30, hva vil det si at det er uorginalt? vil jeg merke noe forskjel på giringa vist jeg montere det? hvordan montere man det? Jeg kjøpte fra BMW forhandler... Short shift er fra en M coupe... Passer rett på E30.. blei mye artiere å gire.. fungerer dette på M3 (e30) også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå