Gå til innhold

short shift?

vyrez
 Share

Anbefalte innlegg

vanskelig å montere? fant et sett på nette.. men det sto uorginalt på det, men det passet til E30, hva vil det si at det er uorginalt? vil jeg merke noe forskjel på giringa vist jeg montere det? hvordan montere man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står du under en løftebuk tar det maks 15min å monterere det. Du må under bilen, løsne litt på girfestene, ta av en låsesplint på girkassa med et skrujern og en clips på giroverføringa, lett som bare det. Du finner ut av det med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sjekker man om man har short shift? min er en av de siste modellene til e36 coupe. Eller er short shift noe man må putte på selv? ikke originalt? Min er ikke akkurat så lang i giringa hvertfall.

Har vel aldri kommet orginalt.. er noe man selv kjøper og putter på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shortshift på E30 skifter du mens du sitter inni bilen, unødvendigt og ta ned, eksos, mellomaksling og girkasse for dette.

Skifta på min på 10min, inni bilen. Du bara tar opp girstanga, så kommer du til med en tang. Ingen problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shortshift på E30 skifter du mens du sitter inni bilen, unødvendigt og ta ned, eksos, mellomaksling og girkasse for dette.

Skifta på min på 10min, inni bilen. Du bara tar opp girstanga, så kommer du til med en tang. Ingen problem....

Du må jo under bilen og løsne giroverføringa hverfall :wink:

Jeg kjøpte short-shift på motortechnik og den passa ikke :cry: jeg måtte slipe ned kula litt for å få pressa den nedi og satt på seg-ringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å montere? fant et sett på nette.. men det sto uorginalt på det, men det passet til E30, hva vil det si at det er uorginalt? vil jeg merke noe forskjel på giringa vist jeg montere det? hvordan montere man det?

Jeg kjøpte fra BMW forhandler... Short shift fra en M coupe... Passer rett på E30..:) blei mye artiere å gire..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra BMW forhandler... Short shift er fra en M coupe... Passer rett på E30..:) blei mye artiere å gire..:)

fungerer dette på M3 (e30) også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...