Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Noen som kan slå i bordet med tekniske spec på på en e30 M3 her eller? Har lenge gått og siklet på en sånn en, lurer på og evt importere en selv siden det er vanskelig og få tak i en som ikke enten er ijhelkjørt eller rånet opp så til de grader at bilen praktisk talt er ødelagt her hjemme i norge. Vekt, motorvolum etc, etc Nå lurer vel noen på om jeg er dum eller noe sånnt siden jeg ikke vet alt dette Kan ikke vite alt heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Det finnes jo mange forskjellige versjoner, så sjekk linken under: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/in ... ene_m3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Tror ikkje det lønner seg å importere. Regnet litt på det når eg skulle kjøpe, og man kom godt under på pris i norge, hvis man regner ferdig bil på skilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Tror ikkje det lønner seg å importere. Regnet litt på det når eg skulle kjøpe, og man kom godt under på pris i norge, hvis man regner ferdig bil på skilter.. Jeg tror det kommer helt ann på hva slags bil du finner. Da jeg så etter M3 var jeg like interresert i de jeg så på i Tyskland og England som i Norge.. Strøkne M3'er vokser ikke på trær, og selv om man kan spare noen kroner på å kjøpe i Norge tror jeg det lønner seg å titte på biler i utlandet også.. Det er jo et større utvalg i for eksempel Tyskland, og dermed større sjans for å finne et bra eksemplar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Tror ikkje det lønner seg å importere. Regnet litt på det når eg skulle kjøpe, og man kom godt under på pris i norge, hvis man regner ferdig bil på skilter.. Jeg tror det kommer helt ann på hva slags bil du finner. Da jeg så etter M3 var jeg like interresert i de jeg så på i Tyskland og England som i Norge.. Strøkne M3'er vokser ikke på trær, og selv om man kan spare noen kroner på å kjøpe i Norge tror jeg det lønner seg å titte på biler i utlandet også.. Det er jo et større utvalg i for eksempel Tyskland, og dermed større sjans for å finne et bra eksemplar.. Tviler litt på at strøkne M3 vokser på trær i utlandet jeg da Greit nok at det er et større utvalg i utlandet men du må nok regne med at det er endel ugler i mossen der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Tviler litt på at strøkne M3 vokser på trær i utlandet jeg da Greit nok at det er et større utvalg i utlandet men du må nok regne med at det er endel ugler i mossen der også... Ja så klart! "Ugler i mosen" finnes det alle steder! Men poenget mitt var at generelt strøkne M3'er (innland, utland) vokser ikke på trær, og derfor lønner seg å se etter disse bilene både i utland og innland, for å finne det beste eksemplaret.. Jeg har sett flere, som ihvertfall ser ut som bra eksemplarer, i Tyskland enn jeg har gjort i Norge, og det har vel noe med utvalget å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 Det finnes jo mange forskjellige versjoner, så sjekk linken under:http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/in ... ene_m3.htm Takk for linken.Vet ikke om mange strøkne, men har prøvd en kar i Molde. Den var helt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 hvilken bil var d da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 hvilken bil var d da??? En grå en som som har stått hos Mazta på Årø i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 å den ja... er vel gasnke bra den. en sort en til i molde som skal selges som er sinnsykt rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Om det var den sorte fra molde som var på ålesund treffen, den var verkligen pen. Har selv kjempelyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 nei denne bruker og stå oppe på lønsethagen industrivarer med checotto front og dtm leppe under. sinnsykt strøken i lakken og skal vel selges for 140000. hørte rykter om att warsteiner skulle selges igjend og nå. var broren til dama til brodern som kjøpte den av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Da får eg beholde alpinan da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 ja du ringte vel til meg ang warsteiner når jeg hadde den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 ja du ringte vel til meg ang warsteiner når jeg hadde den du får jeg spørre hva du fikk for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå