Peoplez Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hei. Noen som har noen forslag til hva mer jeg kan gjøre med e46`en? Den har komplett Ac Schnitzer styling, hvite blinkere, chrom grill, 17 bbs, bla bla. vurderer å lakkere alt av sorte lister rundt hele bilen + dørhandtak o.l http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Senkesett og større felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 pen bil men ville gått for litt senking og litt større felger så hadde den blitt RÅ utseendemessig er den nice som den er i mine øyne lyst på makan selv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Den så jo ganske fin ut i utgangspunktet, men hvis du skal gjøre noe... - lakkere alle listene i bilens farge - helt klare blinklysglass(fronten) så de matcher frontlyktene - Siden du har Ac Schnitzer fra før, så kanskje noen AcS. felger? - Ev. senking, alt etter hvordan det ev. blir med nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Når senking og større felger er sagt, sier jeg Angel Eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 senking og større felger, gjerne acs så alt står i stil og angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Da stjeler jeg litt av tråden jeg. Er vel det samme jeg lurer på med min bil, om jeg skal beholde den da. Er ikke helt sikker enda. Bilder av hvordan den er nå, er å finne HER! Motormessig er den org, det er den også innv. Vurderer trimkam++ Men, forslag tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Kjøp større felger i ACS look så blir den bra..og angleeyes og senking seff men tror det gjør mye med nye felger ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå