Tort Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 ...de nye skoene mine? ...ikke helt nye da..brukt de et par ganger allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 så helt utrolig teite ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 så helt utrolig teite ut hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Tror jeg hadde kjøpt ett senkesett bak til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Skamstygge.. men pen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 må være de sykeste joggeskoene jeg har sett til nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 De var nok ikke de pensete skoene jeg har sett... men de passer sikkert fint oppe på hyllen der man ser at det står BMW Williams F1 Team.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 fet bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Synes de var fet jeg?..tar seg sikkert flott ut på bunnen av boss-spannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 enda en ting å kaste bort penger på... ville heller invistert pengene i pils jeg men... De er hvertfall ikke gode å kjøre formel 1 med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 enda en ting å kaste bort penger på... ville heller invistert pengene i pils jeg men... De er hvertfall ikke gode å kjøre formel 1 med... Ja noen måler jo alt i pils. Hva skal du med pils? Da kan du jo ikke kjøre BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 ..ta det heilt med ro! Skoa var drittøffe! ferdig med den saken! (kor har du skaffa dei?) (PM) ....spring du fort med dei?..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Heheh, ikke noe jeg hadde kjøpt for å si det sånn, men det var kult me BMW Williams på de :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 ..ta det heilt med ro! Skoa var drittøffe! ferdig med den saken! (kor har du skaffa dei?) (PM)....spring du fort med dei?..hehe Ræserfort Sjekk ut ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 ...de nye skoene mine? ...ikke helt nye da..brukt de et par ganger allerede! hvor kjøpte du dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå