Gå til innhold

hmm... det spørs nu om dette er helt sant...


 Share

Anbefalte innlegg

....neppe eit "orginal" bilde.

Eg lagar eit resymé:

1. hadde ikkej vore den fokusen i slik fart

2. henda på rattet

3. hadde køyrt midt i vegen

4. bilde hadde vore "i vater"

5. bilen har eit anna kontrastforhold enn bakgrunnen!

FAKE!, men kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir aldri forbauset når jeg ser hvor mange dumme folk som kjører i traffikken. men, top gear hadde jo en test på dette? når de passerte 260kmt så tok ikke fotoboksen bildet kjappt nok, så det ble bare bilde av ræva på bilen. burde vell kanskje vært slik her og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De engelske fotoboksene fungerer ikke likt som våre. de tar 2 bilder og så måles avstanden bilen har flyttet seg. I top gear tok den ikke bilde av bilen i det heletatt når bilen kom fort nok.

Og på topgear beviste de at så lenge man kjørte fortere enn 270kmt(eller noe) så rakk ikke boksen da bilde :P Og den BMW`en der kjører i 285 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet er helt sikkert manipulert.

M3 er faktisk veldig stabile i disse fartene, så man trenger ikke ligge midt i veien og man kan sikkert slippe rattet i ett lite sekund uten att den skjærer ut av veien. (om jeg ville ha gjort det er en annen sak..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet er helt sikkert manipulert.

M3 er faktisk veldig stabile i disse fartene, så man trenger ikke ligge midt i veien og man kan sikkert slippe rattet i ett lite sekund uten att den skjærer ut av veien. (om jeg ville ha gjort det er en annen sak..)

....tvilar ikkje på at M3'en er stabil i slik fart, men det er føraren av bilen som får tunellsyn og trekker bilen inn i vegen. Dersom ein slepp rattet nokon sekund i denne faren så køyrer ein eit langt stykkje der mykje kan skje.......Truleg vil og føraren sjå på vegen og ikkje på boxen i denne farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...