ewadE30 Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Dårlige nærlys på bilen min..... Noen tips om hvordan få bedre nærlys? Bruker h1 pærer. Har brukt 12V 100W istedenfor standard 55 watt som funker bra bortsett fra at sikringene hele tiden ryker. Leste også at dette var usunt for bilen... Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 du får kjøpt lysforsterkere på biltema:) nye kabler, rele.. får ein bedre økning.. ein kompis av meg kjøpte det.. å naboen trudde han sto med langlys på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ewadE30 Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 hehe høres bra ut;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Ta en titt på reflektorne dine, siden de er i forkromma plast (?) kan det være at de rett og slett har hatt det litt for hett siden de ikke er laget for å takle 100w men 55. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 100 watts pærer steker reflektoren ja. Snakker av erfaring Bytt reflektor, og gå tilbake til en bra 55W pære, så merker du bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twin Turbo Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Dårlige nærlys på bilen min..... Noen tips om hvordan få bedre nærlys? Bruker h1 pærer. Har brukt 12V 100W istedenfor standard 55 watt som funker bra bortsett fra at sikringene hele tiden ryker. Leste også at dette var usunt for bilen... Noen råd? Sjekk laddingen på dynamoen før du gjør så mye annet, ligger den under 13v svekkes lysene betraktelig.... motor effekten merkes også at den blir dårligere hvis lav spenning på bilens strømnet. l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå