Leonard Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Bilen til Joa. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hiv på noen feite felger og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Sinsykt ka jeg gleder meg til at det ikke lengre blir digital styling.... se om jeg får bestilt noe styling og tar og får lakert diverse ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Ha ha! fett! Noe sier meg at noen har bedre data-skills enn meg her, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 det meste kan gjøres med photoshop! brukt 10 min på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg ser bilen min blir bare lavere og lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Hehe se her ja, den var jo rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 E36 Shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 kansje noen bør skjekke www.digimods.co.uk han kan det med photoshoping azzå.. jeg lage bilder i photoshop jeg også... med animasjon og greier.. vis du sender meg et bilde av bilen din når den står rett bortover med alle for hjul rett fram.. kan jeg få de til å gå rundt det er litt fetig.. skal lage et nå.... her er en litt letter link.... http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå