Gå til innhold

Bilen min er ett par cm lavere på ene siden bak...

Schnellfahren
 Share

Anbefalte innlegg

Høyre side bak er ett par cent lavere enn på andre, dessuten har jeg noen klunkelyder når jeg kjører over humper som jeg tror kommer fra høyre bakhjul ett sted. En annen ting er at den "vrir" seg litt bak når jeg svinger og kjører over ugjevnheter i fart . :(

Bilen er forresten en E-36 318i

Kan dette evt være noen foringer?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat dette har jeg problem med på bilen min også!! trodde det kanskje var demperen, men samme problem etter jeg har byttet fjærer og dempere.... Så satte bilen på verksted for å bytte foringer i bakaksselen, og det ble gjort, for de var helt ødelagte, men problemet er fortsatt ikke borte... klunkingen fikk jeg beskjed om kom fra mellomakselen, men att dette ikke har noe å si.... men hvorfor den er lavere på ene sida fikk jeg ikke svar på... er ihvertfall veldig irriterende.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre side bak er ett par cent lavere enn på andre, dessuten har jeg noen klunkelyder når jeg kjører over humper som jeg tror kommer fra høyre bakhjul ett sted. En annen ting er at den "vrir" seg litt bak når jeg svinger og kjører over ugjevnheter i fart . :(

Noen som vet?

vil tro att foringen som sitter på toppen av demperen er defekt. ett VELDIG vanlig problem på bmw, og særlig på senkede. foringen koster ikke mye, og jeg vil anbefale å kjøpe den som sitter på M3. de er stivere/mer holdbar og passer. bytt også den på andre siden samtidig, da det er en liten enkel jobb å bytte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet?

Typisk brekt fjær som gjør at bilen blir lavere på ene siden. Ulydene er nok demperlageret. Eller at det ikke er skrudd til ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...