///M Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Kjørte bil her om dagen og plustelig merket at jeg alle lampene lyser og servoen blir drit hard,jeg stopper på¨veikanten,åpner panseret,og der ser jeg at drivreimen hadde ryki, så da lurer jeg på hva er levetiden på en ny reim,vil helst ikke at det skal skje senere en eller annen gang igjen. Koster 129kr hos biltema og 409kr hos mekonomen, hvilken burde jeg kjøpe og hvorfor så stor prisforskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 er vel som en viftereim ca. holdbarheten er vel noe d samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Levetiden er vel vanskelig å anslå (da kvalitet spiller inn). Regner med du skal klare deg lenge med den reimen på Biltema, men har igjen hørt at de reimene har en tendens til å bli "slitt" ganske raskt... Men du kan igjen kjøpe 3 stk for samme prisen av 1 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå