Stian Børresen Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Er dette grenrøret fra GS noe bra eller? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4256.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 funker d. har ett liggenes på posten selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 hva er ytelses økningen med noe sånt da? sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 7hk mener jeg d var. hjelper ikke med hvass kam vist du ikke har greenrør liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 skulle hatt meg en kvasskam også.. Men vet ikke hva jeg skal ha..er ikke helt inne på dette med kvasskammer så..men har lyst på en sånn 25hk kam til m20 motorn min..men aner ikke hva som er bra eller dårlig så..vil jo helst ha ting billigst mulig men det må nesten holde litt også.. Motoren min er jo "ny" så skal jeg montere noe så må jeg gjøre det før jeg begynner å kjøre bilen.. har jo gått 100mil ca etter komplett overhalling av absolutt alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå