knopfler Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 får en sinnsyk risting under bilen hver gang jeg trår på i lavt turtall med bilen. skjedde helt pluttselig når jeg var å glidde på stripa i ste. hva kan årsaken være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 d er sannsynligvis hardy koblingen eller opplagringen midt under bilen på mellomakselen som er gåen da vil jeg tro. kan jo og være ett motorfeste da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 hørtes ut som mye arbeid.. lol. mye arbeid forr å finne det ut? regner ute nå som pokkern, så jeg får ventemed det. kan man kjøre med bilen?(pent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 ja er bare og kjøre. men ikke no spinning eller full gass prosjekt. er ikke så mye jobb. 45 min ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 og for og finne d ut er d bare og legge seg under bilen og se om den gummiplata(hardykoblingen) beggyner og bli revet sund. ligger mellom mellomaksel og gearkasse. opplagringa sjekker du ved og ta tak i mellomakslingen og dra den opp og ned. skal ikke være mye slakke der liksom. er d mye er den fucka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 var vell kanskje sånn det ble feil. husker ikke... lol. vått og 200 h/k med liten profil på hjula = gøy= feil. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 da er d nok hardy plata som er fucka ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 skal kjøre inn på esso i morra i kike dær under.. hva tipper du i pris for den gummi dubbedutten eller det som måtte være feil. hvist det er det da. men det kan jo tyde på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 400 spenn mener jeg d var. 450 kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 det var jo billig. kanskje man bare kjøper 2-3 stk.hehe holder dem lenge med hard kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 en hardy koster ca 550 kr... den er gåen på min bil.. skal skiftes så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 på m3´n med 450hk byttet jeg annen vær mnd får vel kjøpt de forsterket fra motorteknikk vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 var en billig feil på min... var bare en skrue som hadde stikki av i koblinga til kassa/ mellomakselen.. flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 takk forr alle raske svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå