BimmerKing Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 VG skriver ikke hva slags bil det er, men det kan se ut som en E36 er innblandet i denne ulykken.... Håper det går bra med personene i bilene iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 ja såg ut som d var d ja. såg d på tv´n i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 er det ikke e46, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 er det ikke e46, tror det skal være en E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Fra delene av det du ser av fronten stemmer det mest med at det er en E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Når jeg forstørret bildet litt og studerte frontfangeren, så ser den VELDIG ut som en E36. Se bilde.... Sier det igjen, håper det går bra med de som var involvert... Ser ut som en heftig smell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Fangeren likner veldig på en E36 fanger ja og bilen i bakgrunnen er en Ford Sierra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Det er en E36! Jeg er helt sikker! Så bilde fra siden av bilen på TV2 nyhetene igår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Fangeren likner veldig på en E36 fanger ja og bilen i bakgrunnen er en Ford Sierra. stemmer nok det ja. så litt nærmere på fanger og plastikken fremme i motorrommet, og da var jeg ikke lenger i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 er BMW E36 og Ford sierra, foreldra mine kjørte forbi kræsjen igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Stygg smell det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå