Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Hei Jeg skal bygge om mitt eksosanlegg, og skal skifte ut katalysatoren. Orginalt koster denne opp mot 20000.- !!! Torshovbil selger universal kat til 1200.- Er det noen i den villeste fantasi som kan forklare hvorfor i pokkern man skal kjøpe orginalt kontra billig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Er det virkelig ingen som er intressert i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Har ofte holdningen at "du får det du betaler for..." Men det finnes unntak, finner du samme ost på rimi til halvparten av prisen av hva Mega skal ha, da handler jeg på Rimi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Kan være enig i det, men skal man betale blod pris for noe som er irriterened som et kattalysator hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 I dette tilfellet hadde jeg ikke vært i tvil, og kjøpt universalutgaven til 1200,- Sjekk at den klarer utslippene fra din 3,5L hvis det er den du skal ha den på. Når du først skal bygge om anlegget til en universalkat er det jo enkel å lage til et erstatningsstykke også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå