Leonard Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Det ser ut til at det blir effektanlegg på meg. Hvilket vil dere anbefale?
ove Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 vil andbefale sebring ikke bare fordi eg selger det men eg selger og simons og det er mye dårligere kvalitet og holdbarhet på.
Aguilera Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Har hørt at Simons er noe skikkeli dritt....dårlig holdbarhet :/
Leonard Posted May 18, 2005 Author Posted May 18, 2005 hhmm, ja dette ser jo bra ut for sebring. Med tenke på at Ove anbefalte det, han kan vel sakene sine.
iSmannen Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 På den annen side koster Simons ikke allverdens kontra Sebring som koster bortimot det dobble. Holdbarheten er ikke mer enn 3-4 år her på vestlandet hvor jeg kjører uansett om det er sk "rustfri" eller vanlige potter. Dine penger din beslutning. Men at Simons er SÅ dårlig nekter jeg å tro, ettersom alle har "hørt det av noen".¨ [EDIT]: Og bare for å ha sagt det er jeg kjempefornøyd med passform, kvalitet og lyd i mine Simons-potter
Leonard Posted May 19, 2005 Author Posted May 19, 2005 Dette ble ikke lett. Nå vet jeg ihvertfall ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg var ute etter ett effektanlegg som fikk fram 6'er karateristikken. Man må jo hør at det er en 6'er i bilen. Ordentlig brummling er deilig.
SteffenK Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Jeg vet ikke helt selv siden jeg ikke har hatt sebring, men etter hva jeg har hørt på forumet, så gir ikke sebring så mye lyd? Du hører ingenting når du sitter inni, fra utsiden hører du at den ikke er orginal, men ikke no mer en det lissom. Simons derimot har endel mer lyd, men kvaliteten er nok ikke like god som sebring. Har du vurdert supersprint/ac schnitzer?
Leonard Posted May 20, 2005 Author Posted May 20, 2005 Har du vurdert supersprint/ac schnitzer? Har en følelse av at de er dyre. Tror Supersprint lå på 5000 list jeg sjekket.
Kenneth BMW Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 hvorfor ikke lage et selv av deler du kjøper?? det er mange som bygger selv, og det blir faktisk meget bra men tanke på lyd å kvalitet
Dan Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Supersprint kostet 10000,- til min bil for to år sia Mulig det har gått ned nå, men siden et grenrør derfra koster nesten 12000 så tviler jeg på det Men får du det til 5000 MÅ du jo kjøpe!
Leonard Posted May 20, 2005 Author Posted May 20, 2005 Det var nok bare jeg som husket feil. Jeg går for Simons...foreløpig...
Recommended Posts