elementz Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Hvordan ser den m3-"lista" du har på bakfangern ut på en vanlig E36? altså, vanlig e36 uten m-tech .. ser det dumt ut? eller helt greit? noen som vet pris på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 M3 "leppa" passer ikke på std. bakfanger, men du får kjøpt en "replica" som passer std. hos OS bildeler. Ser slik ut, å koster vel ca 1500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 hmm..hadde virkelig gjort seg tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Har slik på min bil. Syns det passer veldig bra eneste bakparten som er fin egentlig... det blir for mye plast på alle andre bakparter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Har slik på min bil. Syns det passer veldig bra eneste bakparten som er fin egentlig... det blir for mye plast på alle andre bakparter... gidder du å ta noen bilder? synes fronten min er fiin, selv om den er så og si orginal men synes bilen bak blir for enkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg hadde noen bilder liggende... bildene ble tatt i fjor sommer før jeg hadde kjøpt bilen... Beklager at bilen er så skitten... den forje eieren hadde ikke en slik mani for og vaskebilen med engang den ble skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 hadde uoriginal på min forrige E36 og var nesten like bra som original M3 fanger som jeg har i dag. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php så kjøp deg den replica`n til OS til 1500,- og ha på så blir det bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg har den orginale bakleppa hvis noen som vil ha den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Hva gjør at den orginale fra E36 M3 ikke passer inn i orginal fangeren til en E36? Synes de ser bra lik ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Originalt er denne en del av bakfangeren. Man må da altså kjøpe hele delen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå