Gå til innhold

bytte varmeapparat?


Bmw323i
 Share

Anbefalte innlegg

hører du rare lyder når du slår på varmen, i 3 serien ligger denne ved torpedoveggen,varmeapparatvifta og motoren,det er en del.

søk deg litt frem her så finner du det sikkert, det har blitt diskutert om dette her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dårlig?

Hvis det varmer, men varmer dårlig, så ville jeg heller sjekket at det ikke er masse luft i kjølesystemet...

Skal du bytte varmeapparatregister må du nok ut med en god del av midtkonsollet ja. Har gjort det på E34. Tok noen timer, men lar seg absolutt gjøre. Desverre koster selve varmapparatregisteret 2800,- eller noe. Stiv pris syntes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et varmeapparat liggende, og midkonsollen "under" dashen er ute. det varmer ja, men varmer dårlig. er det noen som vet hvor lufteskruene på m20 motoren er? jeg vet om den ene på vannpumpa, men det skal vell være en til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, veldig godt beskrevet syns jeg, den kommer til å bli nyttig når jeg skal bytte termostat. jeg har ikke en lufteskrue på radiatoren der sånn så du har, kanskje den er en annen plass. jeg får leite litt :D er det forresten noen som vet hvor jeg kan finne tegninger av kjølesystem osv? utenom etk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...