apriliamann Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i spacer-adapter? Trenger 5x112 istedet for 4x100 på e30'n min. Noen som har noe forslag? På forhånd takk!!!
Gunnar Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Hvis det finnes slike plater vil jeg tro de må være ganske tykke for å i det hele tatt ha nok gods å skru fast hjulene i, så da må du finne felger med VELDIG høyt innpress for at felgene ikke skal stikke altfor langt ut. Dessuten tipper jeg at slike spacere er veldig dyre. Vanlige spacere, bare til å legge mellom, koster jo 1500,-++.
Jarle Skoftedalen Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Send en mail til Ole Johan Bredland, innehaver av Restyle, og hør med han. Mailadresse finner du på www.restyle.no , han importerer deler og utstyr og garanterer norges laveste priser på bla. FK osv..
apriliamann Posted May 20, 2005 Author Posted May 20, 2005 hadde vært kjempefint hvis du hadde funni de spacerene igjen...
drno Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i spacer-adapter? Trenger 5x112 istedet for 4x100 på e30'n min. Noen som har noe forslag? Bare av nysgjerrighet: Hvorfor trenger du du annen boltsirkel?
Recommended Posts