johjoa Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Ja... jeg var ferdig tidlig fra skolen i dag og kom hjem og så i postkassen.. DER LÅ KLISTREMERKENE Skal på arbeid straks så jeg får ikke montert på de før i kveld *glede med* Noen andre som har fått post i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Så da var de altså i Bodø allerede? Da bør de fleste ha fått de i dag. Leverte de på postkontoret i går rundt 12-13, så det må sies å være ganske bra ekspedering av posten, etter langhelg og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg har også fått dem nå :) :) :) Skal sette dem på etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Yahoo!!Der var de jammen meg i min postkasse også :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Rå kult. Jeg skal bestille når jeg har vært å hentet bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Fått mine og! trodde ikke de var så store:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Fått mine og! trodde ikke de var så store:P Helt perfect size synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 trodde ikke de var så store:P Det samme sa kona på bryllupsnatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Jippi!!! De var i postkassa mi i dag å! Da var d bare å klistre de på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Har fått eg og, skal sette på nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Fått mine og! trodde ikke de var så store:P Hehe. Får ta vekk www. hvis du sliter med størrelsen. Kunne gått for mindre også, men da de kom på bilen viste de så dårlig når de var mindre. Viser jo ikke spesielt godt på avstand slik de er nå heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 noen som har satt de på? sku likt å sett åssen det kler en bil før jeg eventuelt bestiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 He he, ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Pisseregnet her igår, så jeg fikk ikke montert dem, håper på å få gjort det idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Bare å glede seg Blir spennedne å se hvor lenge de holder. Skal ut å råne i dag for å vise de frem Mine var sølv metalic, trodde egentlig at de skulle være sorte, men ble helt greit, litt mer diskre nå. Dama er ihvertfall dritfornøyd siden hun var litt skeptisk til at jeg skulle begynne å klistre klistermerker på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå