Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Halla Er det noe som spiller poker live eller på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Etter å ha sett hvor mye kompisene mine taper, holder jeg meg langt unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 hehe men er du ikke bedre en de da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg spillte litt før.... men plutselig en dag gikk jeg masse i pluss, så ga jeg meg!! Fant ut at viss jeg fortsatte så hadde jeg tapt alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 så du la opp da du var på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 hehe:P flaks kalles det! var ikke så mye penger, men mer enn de 200 jeg satsa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 så du la opp da du var på topp det er jo perfekt å gi seg på topp!..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Har ikke råd til å spille pengepoker, men drikkepoker kan jeg godt være med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Klespoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg spiller Spiller ikke så mye på nettet, men vi spiller ofte turneringer på søndager. Vi har sjetonger og slikt, ganske nice Bruker å være ca 3k i potten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg spiller Spiller ikke så mye på nettet, men vi spiller ofte turneringer på søndager. Vi har sjetonger og slikt, ganske nice Bruker å være ca 3k i potten.. hehe tøft hvor skjer dette da? Jeg spiller mest på nettet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg spiller endel på nettet. Begynnte med Ladbrokes for et par år siden, men nå går det stort sett i Expekt.com Hender det blir et "live game" med pils sammen med gutta på fredagene for det sosiale av det.... <---pokarfjes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Det går i valeiopoker her, meget bra grafikk å sånt lett å vinne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Har ikke råd til å spille pengepoker, men drikkepoker kan jeg godt være med på Det begynner som tequila-poker, og ender som klespoker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg spiller Spiller ikke så mye på nettet, men vi spiller ofte turneringer på søndager. Vi har sjetonger og slikt, ganske nice Bruker å være ca 3k i potten.. hehe tøft hvor skjer dette da? Jeg spiller mest på nettet jeg Litt utenfor Ålesund, hos en som spiller på Aafk faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå