Gå til innhold

e34 520i

Share

Anbefalte innlegg

hva mener dere en e34 520 95mod touring, pen bil. premiert og med nye 19"felger tv og dvd, skal vist ikke være vinterkjørt, men har orginalt trist grått interiør. den har rullet 150000 med servishefte.

noen forslag va dette er verd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild :P

Det var vel snakk om at han skulle få med komplett turbo kit... men det er verre med automaten da... den må bort! ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild :P

Det var vel snakk om at han skulle få med komplett turbo kit... men det er verre med automaten da... den må bort! ... :)

Jeg tror jeg ville startet å gråte når jeg hadde satt meg inn i en 520i etter å ha solgt en M5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet med en M5 går den nok som en råtten sild, men å si at den gjør det generelt sett, mener jeg blir feil. Menmen, det er jo din mening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...