Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 hva mener dere en e34 520 95mod touring, pen bil. premiert og med nye 19"felger tv og dvd, skal vist ikke være vinterkjørt, men har orginalt trist grått interiør. den har rullet 150000 med servishefte. noen forslag va dette er verd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Litt lav bak kanskje, men ellers var den jo utrolig fin! Liker d interiøret der veldig godt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 170000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild Det var vel snakk om at han skulle få med komplett turbo kit... men det er verre med automaten da... den må bort! ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild Det var vel snakk om at han skulle få med komplett turbo kit... men det er verre med automaten da... den må bort! ... Jeg tror jeg ville startet å gråte når jeg hadde satt meg inn i en 520i etter å ha solgt en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Den var pen da! Men du har ikke vurdert noe med litt mer motor? Jeg har en 520i og det er ikke noe jeg anbefaler, jeg synes det går som en råtten sild Sammenlignet med en M5 går den nok som en råtten sild, men å si at den gjør det generelt sett, mener jeg blir feil. Menmen, det er jo din mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå