Gå til innhold

e39 kassettspiller

Anbefalte innlegg

Du må desverre bytte ut hele anlegget til business eller pro fordi det går ikke å bruke en annen kasettspiller med vekslerutgang i ditt anlegg.Jeg ville vurdert en ipod hvis jeg var deg.Gå inn på autopower.se sitt forum så finner du ut det du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg frykta det. Har planer om å kjøpe ipod, men er skeptisk til den derre fm-modulatoren. Redd for å få dårlig lydkvalitet. Kanskje dette ikke er tilfelle? I verste fall kjøper jeg en standard spiller og setter inn en ramme rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ipod og Roadtrip i bilen, er selvfølgelig ikke highend lyd men det funker greit. Hvis du derimot skulle ha behov for det lille extra finnes det utstyr for og koble ipoden direkete i en utgang på spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kjøper nok en pioneer spiller neste uke. Der kan jeg også koble til ipod etterhvert. Ramma kjøpte jeg hos bilradiospesialisten for et par mnd siden, så det er nok det rimeligste alternativet. Blir ikke så pent som med originalspilleren, men så er det bare jeg som ser det allikevel.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn ramme med vanlig spiller i går, synes det ble bra jeg :D . Blir dåligere lyd enn på radioen med fm modulator og mp3 spiller.

Fjerna du den luka foran kassett-delen? Hvis ja, hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kasettspiller Bussines som du kan få kjøpe. Vet ikke om den har de utgangene du trenger jeg!?

Send meg en PM hvis du er intressert. :wink:

Hva skal du ha for den ?

Hva vil du gi for den? Er vel ikke mye en sånn er verdt?

Ring meg hvis du er int!

Mitt nr er 93411207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kasettspiller Bussines som du kan få kjøpe. Vet ikke om den har de utgangene du trenger jeg!?

Hva skal du ha for den ?

Ring meg hvis du er int!

Mitt nr er 93411207

Siden det er kommet noen skrammer på min, så ville jeg skiftet den ut til jeg fikk tak i en noelunde rimelig CDspiller. Prod nr. på min kasettspiller er 65.12-8 374 997 ( Philips ). Jeg er ikke interessert i å betale særlig mye for kasettspilleren. Forslag kr. 300 + frakt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha for den ?

Ring meg hvis du er int!

Mitt nr er 93411207

Hørte ikke mer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...