Bmw323i Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 jeg har muligens en 525 delebil på hånden. han jeg snakket med hadde lovet å holde den av ut uka, så jeg får skjekke i neste uke å se da. jeg vet ikke hvilken modell det er, men det er e34. jeg vet det er forskjeller på disse motorene/gearkassene i 91. hvis det er 170 hk utgaven, hva må til for at det passer i min bil da? hvordan blir det om det er 192 hk utgaven? om det ikke er så mye ombygging så blir det mekking i sommer (forutsatt at han andre ikke skal ha den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 jeg har muligens en 525 delebil på hånden. han jeg snakket med hadde lovet å holde den av ut uka, så jeg får skjekke i neste uke å se da. jeg vet ikke hvilken modell det er, men det er e34. jeg vet det er forskjeller på disse motorene/gearkassene i 91. hvis det er 170 hk utgaven, hva må til for at det passer i min bil da? hvordan blir det om det er 192 hk utgaven? om det ikke er så mye ombygging så blir det mekking i sommer (forutsatt at han andre ikke skal ha den) Aner ikke om girkassen passer, men motoren får du vel klemt nedi me de rette motorfestene. Du kan jo høre med et motorverksted(for bil) om de har noen erfaringer/kansje muligheten for å lage motorfestene for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Den passer ikke på motorfestene, lik motor som E30 325, men blokka er litt anderledes. Samme med 24V. Men en 2.5L 24V fra E36 passer derimot rett nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 hmm, så det vil bli litt vansklig med andre ord? det var synd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Som sagt, ingenting er umuligt!! Men er mye arbeid, da er d mye enklere og få tak i noe som passer. D syns såfall jeg. Har montert en 325i E30 motor i en E34 525i, men da passte ikke motorfestene på blokka, og vi måtte lage egne fester. Mye arbeid, og hadde ikke gidda gjort d igjen. Og d hadde sikkert ikke blitt godkjennt meg selvlagte fester heller,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 E30 til E34 går som sagt ikke men tror E34 til E30 går. Lurer på om ikke 5 seri blokka har gjengehullene som passer E30 motorfostene. Skulle ikke by på store problemer å få byttet ihvertfall. Girkassa passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå