Autoshineshop.no Skrevet Mai 21, 2005 Skrevet Mai 21, 2005 Jeg driver en nettbutikk med Styling, Interiør og Eksteriør. Det er over 4000 produkter på siden nå, men det vokser for hver eneste uke. Er det noe du lurer på om jeg skaffer? Send meg en e-post, så er jeg temmelig sikker på at jeg kan skaffe det du ser etter. sjekk ut min side: http://Www.Autoshineshop.no
Mirakulix Skrevet Mai 21, 2005 Skrevet Mai 21, 2005 Du kan jo først skaffe meg vingen som er 9 uker siden jeg bestilte?
jeanpaal Skrevet Mai 22, 2005 Skrevet Mai 22, 2005 Og m3 speila og baklyktene som er bestilt og forhandsbetalt for 5 uker siden...:/
bjirn Skrevet Mai 22, 2005 Skrevet Mai 22, 2005 slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten
Morten318 Skrevet Mai 22, 2005 Skrevet Mai 22, 2005 slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten Mulig det, men da burde de informere kundene om det når de kjøper og kanskje litt underveis å for at kundene ikke skal føle seg lurt.
antiloop Skrevet Mai 22, 2005 Skrevet Mai 22, 2005 slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten 2 1/2 mnd er vel likevel noe drøyt...
bjirn Skrevet Mai 22, 2005 Skrevet Mai 22, 2005 slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten 2 1/2 mnd er vel likevel noe drøyt... Nja, jeg har nå måttet vente i mye mer enn det fra enkelte andre firmaer. Jeg vil ikke nevne navn, da jeg føler slikt varierer fra kunde til kunde.
Mirakulix Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Fikk jo høre igår til min store fortvilelse, at varene er sendt ifra tyskland for noen dager siden! Bra det tar 8uker å sende en bestilling. -userriøst-
SeT Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Fikk jo høre igår til min store fortvilelse, at varene er sendt ifra tyskland for noen dager siden!Bra det tar 8uker å sende en bestilling. -userriøst- De som lager stylingen venter ofte til de har fått inn en del bestillinger fra butikker før de lager stylingen! Derfor kan det ta litt tid.
Morten318 Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Men som sagt det burde man blitt opplyst om og at de heller sier 8 uker enn 2 uker f eks.. Love noe man ikke holder er ufint.
Autoshineshop.no Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 sant nok.. 9 uker er griselenge.. Har kjeftet litt på han som leverer til meg, vil ikke nevne navn, da han også driver et firma som dere kansje vet om.. Han sendte ikke den bestillingen før ca. 4 uker etter jeg bestilte den spoileren tror jeg Baklyktene tror jeg ligger på hovedlageret, skal dit i morgen eller Onsdag og hente varer.. En av grunnene til at alt har gått så tregt nå, er at han som leverer til meg, har vært i utlandet en stund.. hadde han ikke vært det, hadde alt hatt minst 2 uker kortere leveringstid.. Vel, håper dere forstår dette, men jeg skal jo smelle på noen % for smertens skyld .. skulle bare mangle
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 ...litt strartproblem er ikkje unormalt, og bør bli tilgitt! Gøy at nokon satsar litt, men hugs " ikkje drit i eget reir", ingen ting er så vanskeleg å verte kvitt som eit dårleg rykte (anten det er sant eller usant) Lykke til med "shop'en" ovex
Autoshineshop.no Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Skrevet Mai 23, 2005 takker .. Shopen går ganske greit, men fant ut at dette forumet er sykt bra når jeg trenger hjelp til noe kunder spør om .. Kansje jeg skal sette no BMW styling som månedens tilbud sånn etter hvert
Mirakulix Skrevet Mai 24, 2005 Skrevet Mai 24, 2005 Autoshineshop.no fikk iallefall rettet opp feilen som har oppstått. Det er nødvendigvis ikke deres skyld denne gangen, fordi det kan se ut som svikt ifra den tyske leverandøren (ICC) Men Autoshineshop.no ga meg en bra rabatt, og jeg ble tilfreds. Men nå må jeg ha vingen lakkert og montert til sommertreffet 10-12juni, så jeg må si ifra meg denne bestillingen, Ettersom leveringstiden ikke overkommer min dato Så om noen av dere bimmers som vil ha en fin vinge til E36 sedan, så ring AutoShineshop.no. Den kommer iaff på lager litt etterhvert Vi sier ikke nei takk, til litt tilbud-stash til BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå