Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten :)

Mulig det, men da burde de informere kundene om det når de kjøper og kanskje litt underveis å for at kundene ikke skal føle seg lurt.

Skrevet
slapp av da gutter, det er mange som sliter litt med leveringstid i oppstarten :)

2 1/2 mnd er vel likevel noe drøyt... :wink:

Nja, jeg har nå måttet vente i mye mer enn det fra enkelte andre firmaer. Jeg vil ikke nevne navn, da jeg føler slikt varierer fra kunde til kunde.

Skrevet
Fikk jo høre igår til min store fortvilelse, at varene er sendt ifra tyskland for noen dager siden!

Bra det tar 8uker å sende en bestilling.

-userriøst- :evil:

De som lager stylingen venter ofte til de har fått inn en del bestillinger fra butikker før de lager stylingen! Derfor kan det ta litt tid.

Skrevet

sant nok.. 9 uker er griselenge..

Har kjeftet litt på han som leverer til meg, vil ikke nevne navn, da han også driver et firma som dere kansje vet om..

Han sendte ikke den bestillingen før ca. 4 uker etter jeg bestilte den spoileren tror jeg :(

Baklyktene tror jeg ligger på hovedlageret, skal dit i morgen eller Onsdag og hente varer..

En av grunnene til at alt har gått så tregt nå, er at han som leverer til meg, har vært i utlandet en stund.. hadde han ikke vært det, hadde alt hatt minst 2 uker kortere leveringstid..

Vel, håper dere forstår dette, men jeg skal jo smelle på noen % for smertens skyld :).. skulle bare mangle :)

Skrevet

...litt strartproblem er ikkje unormalt, og bør bli tilgitt! Gøy at nokon satsar litt, men hugs " ikkje drit i eget reir", ingen ting er så vanskeleg å verte kvitt som eit dårleg rykte (anten det er sant eller usant)

Lykke til med "shop'en" :)

ovex

Skrevet

takker :).. Shopen går ganske greit, men fant ut at dette forumet er sykt bra når jeg trenger hjelp til noe kunder spør om :)..

Kansje jeg skal sette no BMW styling som månedens tilbud sånn etter hvert :)

Skrevet

Autoshineshop.no fikk iallefall rettet opp feilen som har oppstått.

Det er nødvendigvis ikke deres skyld denne gangen, fordi det kan se ut som svikt ifra den tyske leverandøren (ICC)

Men Autoshineshop.no ga meg en bra rabatt, og jeg ble tilfreds.

Men nå må jeg ha vingen lakkert og montert til sommertreffet 10-12juni, så jeg må si ifra meg denne bestillingen, Ettersom leveringstiden ikke overkommer min dato :(

Så om noen av dere bimmers som vil ha en fin vinge til E36 sedan, så ring AutoShineshop.no. Den kommer iaff på lager litt etterhvert :wink:

Vi sier ikke nei takk, til litt tilbud-stash til BMW ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...