bassen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva i all verden gjør man når stramme skruen brekker og man står der med skjegget i postkassa? Fjerne de fire boltene som holder dekselet å sette inn ny stramme skrue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvordan i alle dager klarte du i knekke den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Styresnekken er den firkanetede boksen som har en mutter og en skrue i ett som man kan stramme rattet med ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja riktig det er den, og når man skal stramme snekka, må man løsne på den store mutteren, og bruke et stort skrujern til å justere med. Justeringsskruen kan bare skrues ca 1 omgang, og den skal gå lett rundt. Jeg delte skruen i 4 deler, og strammet den helt inn. Så skrudde jeg den 1/4 del tilbake, og den er perfekt på styringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja det er jo vel å bra når dette funker. Tilbake til mitt spørsmål. Er det noen som har greie på styresnekker og kan svare på det jeg spør om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Ja prøv å fjærne de skruene å se om du kan bytte den skruen. det er vel ikke så mye annet du kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva i all verden gjør man når stramme skruen brekker og man står der med skjegget i postkassa? Fjerne de fire boltene som holder dekselet å sette inn ny stramme skrue? Prøv å skru av lokket å se, er ingenting som kan dette ut dær. tror det er en spesial bolt. men tørr du ikke å opne så må du bare ringe BMW på mandagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå