Remi Berg Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Noen som vet hvordan det er å bygge om fra åpen diff til diffbrems på E 30? Tenker å bruke samme huset om det går. Prøver å unngå å kjøpe en brukt da disse ofte er godt brukt. Hvordan ser man forskjell om det er åpen eller bremset diff når man tar av lokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 slik ser innmaten på min diff ut! den har sperre. men du trenger jo ikke ta den av bilen for å sjekke om den har sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 Diffen er allerede ute av bilen i forbindelse med foringsskifte. Diffen min så ikke slik ut inni nei. Noen som vet hvordan det er å bygge om og hvor delen kan kjøpes rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 ny sperrediff koster ca 17 000 hos bmw. du får prøve bruktsjappene. Min kostet ca 4500 brukt fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå