|_BMW_| Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Skulle gjerne hatt litt tips om hvordan jeg kan få en kabel fra bagasjerommet og frem til førersetet... Har prøvd, men det er jo ikke så mye som et lite smutthull som jeg kan se... Ledningen er forøvrig en bassremote som er identisk med den telefonledning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 På E46 så er det jo et fint lite hull bak baksete-ryggen, fins ikke dette på E39?? Er det mulig og koble/trekke opp gjennom hattehylla kanskje? Hvis ikke det er noe "originalt" hull noe sted, så må du nok frem med borremaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 eller kanskje du må legge den under bilen. det gjorde me på naboen sin bmw. Edit: Såg no at det var remote det var snakk om. Det var strømkabelen som me la frå batteriet, under bilen, og opp i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 har ikke sett noe slikt hull... Noen som vet om det finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Kabler legges i takstolpen foran og inn i takstolpen bak videre ned i bagasjen må nok fjerne en del for å legge inn ny ,har ikke gjort det selv så kan ikke gi nøyaktig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet August 17, 2005 Share Skrevet August 17, 2005 Regner med det er en import bil du har... det ska være ett hull i seteryggen så lenge du har mittarmlendet... tar du vekk isolasjons matta så er det ei propp mett i. ( inni hullet til mittarmlende Der jeg strakk mine ledninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Og når du skal trekke kablene da, så må du få med "kabelstrekker-sangeren". (Får dere som ikke vet hva det er, sjekk ut Norge Rundt svisj på NRK1..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet August 18, 2005 Share Skrevet August 18, 2005 Og når du skal trekke kablene da, så må du få med "kabelstrekker-sangeren". (Får dere som ikke vet hva det er, sjekk ut Norge Rundt svisj på NRK1..) Må bare le av den....Helt tåpelig Ooohei,ja nå går det godt ja,oooohei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet August 18, 2005 Forfatter Share Skrevet August 18, 2005 "Regnger med at du har import bil" Hvorfor regner du med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 "Regnger med at du har import bil" Hvorfor regner du med det da? Hvorfor? kan hende jeg tar feil,, men di fleste "norske" E39`an har enten delt baksete heller skiluke... tar jeg feil heller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2005 Share Skrevet August 20, 2005 "Regnger med at du har import bil" Hvorfor regner du med det da? Hvorfor? kan hende jeg tar feil,, men di fleste "norske" E39`an har enten delt baksete heller skiluke... tar jeg feil heller ikke? Jeg hadde skipose på min ene.. Den norske.... Den andre jeg hadde var det ikke skipose på.. En import bil.. Så i mott tilfelle stemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet August 22, 2005 Forfatter Share Skrevet August 22, 2005 har skipose jeg også Så kan godt hende det stemmer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 12, 2005 Share Skrevet September 12, 2005 Har skipose på min import bil,tror det er flere biler med skipose i tyskland de går jo på ski i alpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå