Gå til innhold

Noen BMW'er fra Gatebil Våler - Mai 2005


 Share

Anbefalte innlegg

hvorfor har ikke den gamle bilen til kjell-rune på 18" hjula? er de ødelagte, eller fikk ikke kjøper dem med?

De er inne på retting sist jeg snakket med eieren. Sikkert noe med kjøringa. Håper virkelig denne bilen overlever. Et prakteksemplar.

Ja, de er på retting, men dei måtte rettast når han kjøpte den.. forresten til salgs på autodb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

felgene har han nok fått hjem nå ja. de har vært på retting men jeg tror ikke pengene strekker til til dekk. bilen er vist godt brukt nå ja. har ikke hørt noe ang problemer med den men den sliter noe med tenningsbank og d er vel ikke akkuratt d beste. :) gikk den godt på bana da dere som va der?? fikk bare kjørt den langs veien jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei d ville jeg ikke gjordt du. bilen var pen den men synest den har tapt seg jeg da vertfall. dekoren har vel fått mye feil og bilen har vel fått noen bulker og da er d liksom ikke en slik bil jeg trakter etter lenger. kunne tenkt meg en lik bare strøken og d er vel denne ett godt styke fra. men den er vel til salg igjend så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er vist godt brukt nå ja. har ikke hørt noe ang problemer med den men den sliter noe med tenningsbank og d er vel ikke akkuratt d beste. :) gikk den godt på bana da dere som va der?? fikk bare kjørt den langs veien jeg. :)

De stod å kikket ned i motorrommet og klødde seg i hodet en stund på lørdags ettermiddag, og på søndagen måtte den dyttes i gang.. :? Så den bare på banen på lørdagen, og da virket det som den gikk fint iallefall..hang godt med de andre.. Men det var vel ingen som brukte bilene fullt ut, da det regnet noe uhorvelig og var masse vann på banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pratet med daniel akk nå og bilen ser vel ut til og bli solkt igjend. starteren er gåen derfor måtte den trillest i gang. har vært slik en stund nå. bilen skulle vist gå veldig bra. he he.. gatebil monterte jo kamera på bilen så den kommer nok på filmen. :) heldig mann da...... faen jeg savner den når jeg tenker hvor kjekt d hadde vært åp treff med den ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at daniel skal selge bilen igjen da.. men den er jævli fin uansett. Tok sikkert over 20 bilder av den på våler, både på og utenfor banen ;) han turte vel ikke å spinne heller pga. det med starten i tilfelle den skulle kveles. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ligger på autodb.no det, søk på M3 E30 du, åsså går du ned til Møre og Romsdal. der ligger den, eneste M3`n til salgs i møre og romsdal for tiden

Bilen veit eg ligger på Autodb. Det var felgane eg lurte på.. Litt domt quota av meg første gangen kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...