Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Kontakt admin (Gunnar) angående annonsering på siden. Se øverst til venstre... Bare et tips!
alexrh Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Til info. Denne koster 79 på Komplett. Mener jeg har sett den til 49 også.
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Sensurerte innlegget. Vil ikke ha en haug med reklametråder fra firmaer her inne, da blir det slitsomt å være her. Annonsering er en annen sak - da snakker vi bidrag til sidene/brukerne samtidig som man får vist seg frem på en "korrekt" måte. Firmaer som måtte være interessert i slikt kan ta kontakt med meg, så ordner vi noe etterhvert. Jobber med å få satt opp priser og løsning for dette, men det vil ikke bli klart før om noen uker - etter eksamenene mine.
elementz Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 herregud..må jo høre med admin om å annonsere her.. tror de vi leker butikk?
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 ....flott Gunnar. Kunne verte ein lei sak å navigera mellom innlegg og annonsar! Reklame er reklame og skal kosta litt. (...dette var vel musikk i dine øyrer Gunnar ....smisk!)
alexrh Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Fant det samme til 62 et annet sted. Skal noe være på tilbud så burde man ihvertfall sørge for at man er billigst på nett.
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Skrevet Mai 23, 2005 Fant det samme til 62 et annet sted. Skal noe være på tilbud så burde man ihvertfall sørge for at man er billigst på nett. ææææ nei, eit tilbud er basert på butikkens opprinlege utsalgspris. Alle oss som driv butikk av ein eller anna art må av og till drite i alle seriøse og useriøse webshopar som har "masse varer og ikkje er leveringsdyktige" til KO prisar! Forbrukarrådet seier at du ikkje kan ha tilbud utan at du har, eller kan visa til at vara har vore på den før prisen som er annonsert. Då ville det ikkje vere mange TILBUD i verden dersom det var kun dei som til ei kvar tid var billigast som kunne bruke dette i teksten! Ikkje bland dette med prisgaranti som er noko anna...
Autoshineshop.no Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Skrevet Mai 24, 2005 vel, tilbud kan man kansje ikke kalle det når jeg tenker etter.. Jeg har ikke satt ned prisen på noen måte, ingen før pris så dere kansje.. "Nye varer" kansje jeg skulle ha sagt i stede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå