Hylland Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Skal på eu kontroll no med 535ia min... Har funne ut at bærebrua på den er slått skeiv!!! Er det problem å få eu-godkjent den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Huff i huff hvordan her dette skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ...kan vel bli problem kanskje....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 veit ikkje korleis det har skjedd... Men ka har det å sei for bilen ??? Bilen er jævli låg, så eg har slått nedpå eigong og tatt bunnpanna mi.. Trur ikkje det var då det skjedde, men då tok me bilen opp på bukk for å bytte bunnpanna.. Då såg ein klare tegn på bilen hadde tatt nedpå ein del gonge.. Stolte vel litt for mykje på han som solgte bilen... Måtte ha meg bil, og hadde så jævli lyst på 535ia.. Var litt lei av å leite.. Men men... Men korfor er det eit problem å få eu-godkjent den med skeiv bærebru??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ...det kan då gå utover hjulstillinga eller er det eg som er på trynet no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 må skifte bærekule jeg og nå..og spissinga må rettes.. penger penger baby.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 De tar den jo på bukk, så om det er veldig tydelig med det blotte øye kan det sikkert bli et problem... Hvor mye er den senket siden du har sånn problemer med at du slår nedi? Type senkesett etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 hjulstillingskontroll/justering er ikkje gratis nei ! Men me får ikkje pengene med oss i himmelen heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er ikkje sikker på kor mykje den er senka, men den er fabrikksenka maksimalt av det som er lovlig..Godkjent i vognkort og alt... Kanskje det er nokon av dekan som har peiling på kor mange mm dette vil sei... Kor mykje kosta det å bytte bærebru da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 det får du feil for, jeg fikk feil for bærekula mi var litt slitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Samme her: slitt bærekule ble toer på eu-kontrollen. Var forsåvidt like greit, for det er noe herk å kjøre med. Mindre presis styring, og slår i humper... Morsommere å kjøre når forstillingen er i orden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvor mye vil det koste å bytte bærebru da??? Kjenner noen som fikser billig, men hvor mye koster selve bærebruen??? I tillegg må jeg bytte traversforinger.. Er det mye arbeid?? Pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Bærekule = opphengskule ? isåfall har jeg liggende en slik !! kostet sørn hakke flere tusen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Traversforingene koster ca. 350,-/stk. De fleste verksteder skal ha mellom 2 og 2,5 time for jobben. Så du må nok regne med 2200-2500,- på verksted. En kompis som er mekaniker gjorde det for meg. Tok med seg hydraulisk presse fra jobben og hev bilen på bukk (han har skikkelig bukk på en låve), og han brukte ganske nøyaktig en time på den, inkl. en liten sjekk ellers. Men han sa at de tar 2 timer for det på jobben.. så du kan sikkert krangle litt.. Bærekule = opphengskule ?isåfall har jeg liggende en slik !! kostet sørn hakke flere tusen jo Fra en 316i? I så fall passer den neppe på en E34 535ia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hvor mye vil det koste å bytte bærebru da??? Kjenner noen som fikser billig, men hvor mye koster selve bærebruen??? I tillegg må jeg bytte traversforinger.. Er det mye arbeid?? Pris??? jeg skifta bærebru med foring på min e30 selv, det tok meg ikke særlig lang tid... (en time ca. utenom tiden jeg brukte på å presse foringen...) brua kosta rundt høvdingen og foringen 300,- ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå