Gå til innhold

EU-GODKJENNING

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

veit ikkje korleis det har skjedd... Men ka har det å sei for bilen ???

Bilen er jævli låg, så eg har slått nedpå eigong og tatt bunnpanna mi.. Trur ikkje det var då det skjedde, men då tok me bilen opp på bukk for å bytte bunnpanna.. Då såg ein klare tegn på bilen hadde tatt nedpå ein del gonge.. Stolte vel litt for mykje på han som solgte bilen... Måtte ha meg bil, og hadde så jævli lyst på 535ia.. Var litt lei av å leite.. Men men...

Men korfor er det eit problem å få eu-godkjent den med skeiv bærebru???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje sikker på kor mykje den er senka, men den er fabrikksenka maksimalt av det som er lovlig..Godkjent i vognkort og alt... Kanskje det er nokon av dekan som har peiling på kor mange mm dette vil sei...

Kor mykje kosta det å bytte bærebru da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her: slitt bærekule ble toer på eu-kontrollen. Var forsåvidt like greit, for det er noe herk å kjøre med. Mindre presis styring, og slår i humper...

Morsommere å kjøre når forstillingen er i orden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traversforingene koster ca. 350,-/stk. De fleste verksteder skal ha mellom 2 og 2,5 time for jobben. Så du må nok regne med 2200-2500,- på verksted.

En kompis som er mekaniker gjorde det for meg. Tok med seg hydraulisk presse fra jobben og hev bilen på bukk (han har skikkelig bukk på en låve), og han brukte ganske nøyaktig en time på den, inkl. en liten sjekk ellers. Men han sa at de tar 2 timer for det på jobben.. så du kan sikkert krangle litt.. :P

Bærekule = opphengskule ?

isåfall har jeg liggende en slik !!

kostet sørn hakke flere tusen jo :shock:

Fra en 316i? I så fall passer den neppe på en E34 535ia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil det koste å bytte bærebru da??? Kjenner noen som fikser billig, men hvor mye koster selve bærebruen??? I tillegg må jeg bytte traversforinger.. Er det mye arbeid?? Pris???

jeg skifta bærebru med foring på min e30 selv, det tok meg ikke særlig lang tid... (en time ca. utenom tiden jeg brukte på å presse foringen...)

brua kosta rundt høvdingen og foringen 300,- ca... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...