Hhenrik Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ah, der var bilen gjennom eu-godkjenninga uten noen problem Eneste som var noe å pirke på var bremseskivene framme hadde litt rustbelegg å ene grøftelyset funka ikke. Men men, dette var ikke store greiene på en 18 år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Nye bremseskiver og klosser koster jo ikke all verden heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 ....då er det ei stund til neste gang! Kva er rustbelegg på bremseskiva?.... Alle bremseskiver har vel ein tendens til å få rustfarge etter ein vask eller liknande, men de var sikkert ikkje dette.....berre nysjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 Rusten på bremseskivene hadde vist laget ujevnheter på skiva, noe som gjor at jeg må bytte skiver. Får skiver å klosser billige av han som eu-godkjente bilen. å han var snill nok til å si at han kunne skifte de gratis! Hyggelig fyr Hna sa også at jeg burde skifte filtermasse i luftfilteret å bytte plugger. Men dette var jo planlagt å fått gjort for jeg skal ta service på bilen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå