Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Bare overse denne dere, fannt det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 jeg har senka min bak, ca 40mm tror jeg det er (just.bart) og er veldig fornøyd, men his du har orginale foran ville jeg satt orginale bak også... for med 40mm blir bilen lav nok bak for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 He he, joa, er enig i det, vil ikke at den konstant skal se ut som om den er tungt lasta Men det som er tingen er at jeg ikke vil ha den 2 cm høyere (noe som antagligvis vil skje ved bytte til nye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 får kjøpe 20mm senkefjærer da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 har 30 mm senkefjærer til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 He he, takker for tilbudet... men det viste seg at jeg hadde blingsa når jeg så mellom eikene på felgen, fjæra var inntakt! Så da må jeg prøve å bytte traversforingene i steden.... håper det er det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 har du sjekket foringen som sitter på toppen av demperne bak? veldig vanlig at de ryker (særlig på senkede biler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 har du sjekket foringen som sitter på toppen av demperne bak?veldig vanlig at de ryker (særlig på senkede biler). Har ikke sjekka, men er nå ganske sikker på at det er traversforingen som er gåen.... Ellers takk for tipset Sjekker det samtidig tenker jeg, kansje like greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 har du sjekket foringen som sitter på toppen av demperne bak?veldig vanlig at de ryker (særlig på senkede biler). Har ikke sjekka, men er nå ganske sikker på at det er traversforingen som er gåen.... Ellers takk for tipset Sjekker det samtidig tenker jeg, kansje like greit... ja, og så er det raskt og billig å bytte også! koster vel 60-70 kr hos bmw pr stk, og tar deg max en time å skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå