Gå til innhold

Aksjon for bane på nordjæren

ØyvindB
 Share

Stiller du på Sandnes 28/5?  

14 stemmer

1. 1. Stiller du på Sandnes 28/5?

• Ja
      4
    • Nei
      10

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle videformiddle denne fra ett annet forum, ettersom jeg ikke har sett at noen andre har gjort det!

-------------------------------------------

Pressemelding.

-

Aksjon for å vise interesse for bane på nordjæren.

-

I forbindelse med planer for anlegging av bane for bil og mc-kjøring i vår region ønsker vi å vise vår interesse for dette.

Bilklubbene Trim-4-eldre.com sammen med Race4Fun.net står bak et initiativ for å markere våre interesser for dette.

-

Det er planlagt en AKSJON for å vise media, politikere, og andre involverte at vi i disse bilklubbene står 100% bak kravet om at det er på høy tid det legges tilrette for å få etablert et skikkelig baneanlegg i vår region.

Vi vil vise investorer, politikere og utbyggere at vi stiller som publikum, vi stiller som deltakere, og vi stiller som arrangører etterhvert som man får en bane på plass.

-

Aksjonen vil samle mellom 300 og 500 biler.

-

AKSJONEN er 28/5-05 kl 13.00

-

Vi oppfordrer om å dra med dere alt som kan krype og gå av bil, mc og motorinteresserte, skrive en plakat og teipe på bilen, og stille på Sandnes Rådhus sin parkeringsplass kl 13.00.

Vi vil derfra kjøre rolig i samlet flokk Gamleveien til Stavanger hvor det vil være en liten apell, før vi avduker en liten ”dekkmann” og legger ned fem symbolske bildekk i ring rundt ham utenfor kontorene til Rogaland Fylkeskomune.

-

Slagord på plakatene skal være:

”Bane nå!”

”Bane i vår tid”

”Ja til asfaltbane for oss som ikke liker fotball!”

”Tomme løfter og late politikere gir oss ikke det vi vil ha”

”Asfaltbane på nordjæren innen 2006!”

”Få FART på sakene!”

-

Ansvalige for gjennomføring og selve aksjonene vil være Race4Fun og Trim-4-eldre, og vi håper på at flest mulig kan ta seg til til å vise litt igjen denne dagen!

-

Kontaktpersoner:

-

www.race4fun.net

Johnny Auestad, tlf 90682409.

Email:

-

www.trim-4-eldre.com

Eivind Herredsvela, tlf 9155889.

-

Pressemelding leveres: Stavanger aftenblad, Rogalands Avis, tv-vest, Nrk, Tv2, Tv norge, Sandnesposten, og Jærbladet.

Kopi sendes også til Politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir d ikke bane på haua nåa??
Jeg har fremdeles tro på "haua" prosjektet, men de mangler mye penger enda. De har kommunepolitikere, lokalt næringsliv, NBF og grunneiere med seg, og det er grunnen til at jeg har tro på dette prosjektet. Bare synd at de ikke har så sterke finanspartnere som de andre har.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir d ikke bane på haua nåa??
Jeg har fremdeles tro på "haua" prosjektet, men de mangler mye penger enda. De har kommunepolitikere, lokalt næringsliv, NBF og grunneiere med seg, og det er grunnen til at jeg har tro på dette prosjektet. Bare synd at de ikke har så sterke finanspartnere som de andre har.

okei. forsto d slik att d sannsynligvis ble noe av det prosjektet ja. hadde vært kult d da. litt av en bane vil jeg si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...