Gå til innhold

Kjøpe Biltema felger til E46?

Dix
 Share

Anbefalte innlegg

biltema har jo faktisk enkelte produkter som jeg av egen erfaring syns er helt greie, men dette gar gått mest i kabler, mobil/lyd-tilbehør, og ikke en så "viktig" del som en felg!

men det er jo mulig at de også holder! sålenge du ikke "tar'n helt ut" første vinter??;)

hvis jeg har forstått riktig så er prisen du oppgav pr felg, så hvis vi gjør slik:

899,- x 4 = 3596,- så har du hvertfall en pris og sammenlige med når du surfer bruktmarkedet -finn.no -qxl? osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det for guds skyld ikke står biltema på felgene!! :? De har en tendens med å skrive merket sitt på hvert minste produkt for tiden, noe som gjør at iallefall jeg handler mindre der (til bilen min, altså). Er litt harry med biltema-logoer overalt når du åpner panseret synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det for guds skyld ikke står biltema på felgene!! :? De har en tendens med å skrive merket sitt på hvert minste produkt for tiden, noe som gjør at iallefall jeg handler mindre der (til bilen min, altså). Er litt harry med biltema-logoer overalt når du åpner panseret synes jeg..

Helt enig :D Er ikke akkurat en logo jeg villle "flash'a" rundt med for og si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :D Er ikke akkurat en logo jeg villle "flash'a" rundt med for og si det sånn ;)

Kan ikke si meg mer enig!

De putter de helvetes Biltema-logoene overalt, og det er mer enn én gang jeg har latt være å kjøpe ting der pga. den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det er litt harry med biltema logo, med det er jo ikke logo på disse felgene, så jeg synes det er greit nok. Ville nok ikke hatt de til sommerfelger, men som vinterfelg er de helt OK.

Løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...