Anne Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg er selvfølgelig klar over at å spørre hva som er "riktig" pris på en bil er omtrent som å spørre hvor mange hår det er på en hund, men jeg spør likevel... Har sjekket litt rundt omkring, men synes det er nesten umulig å bli klok på det jeg finner fordi det varierer så mye. Den aktuelle bilen er en 1990 mod. E30 325i. Bilen er uten rust, har originallakk og er i så god stand som man kan forvente av en bil som snart er 16 år gammel og har gått i overkant av 200' km. Alle svar mottas med takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 De siste utgavene av E30 325i (1988-1990) begynner å bli vanskelige å finne i god stand og en bil i bra orginal stand kan ofte koste litt å få tak i. Jeg synest denne bilen var et skikkelig godt kjøp selv om jeg ikke har sett den selv (har snakket med folk som mente at den var bra). M-Tech pakken trekker jo opp endel her men en utgave uten noe særlig utstyr kan ha grei verdi den også. Den er sikkert verdt 45.000,- +- 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå