daniel øigaren Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 hei ønsker å kjøpe cup spoiler / frontleppe og bakrutedeksel og vinge til min E46 men overalt jeg finner noe så får jeg ikke svar på mail eller tlf. så lurer på om noen kjenner til noen gode steder evt brukt? har spurt gs-bildeler men de hadde ikke det jeg var ute etter.. så hadde vært gøy å hatt noe å dulle med før sommeren tar skikkelig tak.
Custom Edition Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 hørt med Ove på OS? han klarer sikkert og spore opp det du leter etter
daniel øigaren Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Skrevet Mai 25, 2005 heisann nei han har jeg ike hørt om? noen web side eller noe? takker
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Her har du flott bakrutespoiler! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5394
daniel øigaren Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Skrevet Mai 25, 2005 ja den så fin ut. den dekker ikke bremselyset heller? bor i arendal så er mulighet for at jeg kan hente den.. men den kosta 1200? mvh daniel
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Skrevet Mai 25, 2005 Ser sånn ut ja. Kan sikkert gi bud om du vil. Men det er Kilronan som selger den, så svar i tråden hans eller send ham mail/PM.
daniel øigaren Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Skrevet Mai 25, 2005 hei ja stemmer. har sendt han en pm nå. takker for tipset da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå