bmw320i Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Etter at jeg vasket bilen begynte ABS og ASC lampa å lyse i dashbordet. Går ikke an å trykke på ASC knappen, har sjekket sikringer og de ser ok ut. Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Muligens en sensor som i hvertfall på min sitter på venstre fremhjul, eller kransen denne sensoren sitter i... Hadde samme problemet på min E-39, men det hjalp og bytte sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har opplevd det samme på min bil noen ganger. Som du sier dukker det gjerne opp etter vask eller når bilen har stått ute i fuktig vær. Feilen er i høyeste grad periodisk (Varer bare noen minutter) og etter det jeg har oppdaget, virker både ABS og ASC like godt selv om lampene lyser. Slike periodiske feil er omtrent umulige å feilsøke, så jeg har egentlig slått meg til ro med at det er sensorene som reagerer på fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Takker for svar, jeg skal gå over sensorene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå