Desloch Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Fulgte rådet med å borre (staves det virkelig sånn? ) et lite hull i frontlykta, slik at den ikke dugget lengre. Men, hva skjedde da? Jo, hele glasset sprak!! Litt kjedelig, siden Angel Eyes'ene er limt fast inni denne, men skal prøve å få dem ut Uansett, jeg er på jakt etter nye. Er lyktene til E36 sedan, coupé og touring like? Jeg har coupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Fant ut av de er like. Samme varenr. til sedan og coupé på gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Har orginale frontlykter å selge.. Soon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 E36 er levert med to ulike merker, Bosch og ZKW. Hvilket merke du har nå står på lykta. Jeg bestillte ny lykt til min fra hafnor og da hadde ikke sedan og coupe samme bestillingsnummer. Ville sjekket dette nøyere hvis jeg var deg . Er det ei ZKW lykt har GS mye reservedeler. Trenger ikke kjøpe hele lykta, kun glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 ZKW sine lykter "dugger" bosch sine lykter er bedre pga det er i underkant "lufting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå