Pauls1 Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Første sak : bestilte en dvd-spiller og skjerm der. da sto det i annonsen at jeg skulle få en RF klokke med på kjøpet. den har jeg ikke sett noe til, har purret på dem opptil flere ganger uten at det nytter.. "-ja vi skal sende den med en gang" yeah right! (ja, klokka var sikkert bare noe piss, men det er en prinsipp sak) andre sak : dvd spillern jeg kjøpte der virket ikke ordentlig(spillern "låste" seg og nektet å slå seg av, cd platen snurret inni spillern når den "låste" seg til spillern var så varm at jeg trodde den skulle ta fyr! da måtte jeg kople fra strømmen og sette den i på ny igjen. da virket den. men her om dagen ble det helt mørkt i spillern og fikk den ikke på igjen.. sendte mail til bilradiospesialisten og spurte hva vi skulle gjøre med dette.. svaret jeg fikk var at JEG skulle sende den til bosch sitt verksted og dekke utgiftene for det!!!! dette mener i affal jeg at ikke er rett.... bestiller ikke mer derfra!!!
Gunnar Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Såvidt en hos Bilradiospesialisten Lura/Sandnes (de Mr.Stream jobber hos) fortalte meg, så er ikke de det samme som bilradiospes.no. De holder til i Trheim og begge firmaene har forskjellige eiere og ledelse. Men de opererer under samme navn for å kjøpe i større kvantum og få bedre innkjøpspriser..
Desloch Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Den klokka kommer vel etter hvert. At spilleren din ikke virker, er noe annet. Hvis du bestilte den fra bilradiospes.no, skjønner jeg godt hvorfor de ber DEG sende den til Bosch. Du må vel uansett sende den til dem, så da sparer du egentlig tid og penger. Uansett, i følge kjøpsloven er det selger som skal dekke utgiftene for å sende den inn til service, men du må uansett sende den inn til dem
hypolisot Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 sparer sikkert litt tid, men de burde jo nevne dette som ett alternativ. Ikkje bare si til kunden at han må sende den til bosh selv. Er tross alt de som har solgt den, da burde de ta ansvar når den ikkje virker.
Desloch Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Vel, det enkleste er jo egentlig for kunden å sende den direkte til Bosch. De ordner vel RMA og slik de, så det er bare for ham å sende. Faktisk mer tungvint å sende til dem, for da må han skaffe RMA fra dem først. Men, skjønner jo problemet. De burde jo kanskje lagt det frem på en litt bedre måte!
skillbill Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Hvor er TV2 Hjelper Deg, når man trenger det ;) hehe
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now