Gå til innhold

dårlig sørvis hos bilradiospesialisten...


Anbefalte innlegg

Første sak : bestilte en dvd-spiller og skjerm der. da sto det i annonsen at jeg skulle få en RF klokke med på kjøpet. den har jeg ikke sett noe til, har purret på dem opptil flere ganger uten at det nytter.. "-ja vi skal sende den med en gang" yeah right! (ja, klokka var sikkert bare noe piss, men det er en prinsipp sak)

andre sak : dvd spillern jeg kjøpte der virket ikke ordentlig(spillern "låste" seg og nektet å slå seg av, cd platen snurret inni spillern når den "låste" seg til spillern var så varm at jeg trodde den skulle ta fyr! da måtte jeg kople fra strømmen og sette den i på ny igjen. da virket den. men her om dagen ble det helt mørkt i spillern og fikk den ikke på igjen.. sendte mail til bilradiospesialisten og spurte hva vi skulle gjøre med dette.. svaret jeg fikk var at JEG skulle sende den til bosch sitt verksted og dekke utgiftene for det!!!! dette mener i affal jeg at ikke er rett.... :evil::evil:

bestiller ikke mer derfra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt en hos Bilradiospesialisten Lura/Sandnes (de Mr.Stream jobber hos) fortalte meg, så er ikke de det samme som bilradiospes.no. De holder til i Trheim og begge firmaene har forskjellige eiere og ledelse. Men de opererer under samme navn for å kjøpe i større kvantum og få bedre innkjøpspriser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klokka kommer vel etter hvert.

At spilleren din ikke virker, er noe annet. Hvis du bestilte den fra bilradiospes.no, skjønner jeg godt hvorfor de ber DEG sende den til Bosch. Du må vel uansett sende den til dem, så da sparer du egentlig tid og penger.

Uansett, i følge kjøpsloven er det selger som skal dekke utgiftene for å sende den inn til service, men du må uansett sende den inn til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det enkleste er jo egentlig for kunden å sende den direkte til Bosch. De ordner vel RMA og slik de, så det er bare for ham å sende. Faktisk mer tungvint å sende til dem, for da må han skaffe RMA fra dem først.

Men, skjønner jo problemet. De burde jo kanskje lagt det frem på en litt bedre måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...