mhane Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Test http://img124.echo.cx/img124/5611/mcogbil0147oj.th.jpg' alt='mcogbil0147oj.th.jpg'> Greide jeg dette tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ikke helt bra prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 så bra ut med logo`n bare å senke litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hvordan i helv... fikk du til det der.... Har kjøpt Eibach senkesett men bare senket den fremme enda.. Er litt flaut men jeg greide faktisk ikke å få ut fjørene bak, skulle vel ha løsna litt mer på ting å tang ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 trykk 1 gang på img-knappen og så lim inn adressen til bildet for så og avslutte med og trykke på img en gang til..uten noe mellomrom så blir det vettu blir bra når du får fiksa senkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Når du bruker ImageShack er det bare å kopiere "thumbnails for forums" og lime inn her, uten noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Er litt flaut men jeg greide faktisk ikke å få ut fjørene bak, skulle vel ha løsna litt mer på ting å tang ja... eller bent ned bakstilling litt mer.. prøv med litt mer makt, det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har enda ikke skjønt hvordan jeg legger ut bilder som dere gjør jeg har noen bilder på maskina mi som jeg vil legge ut her hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Fått satt på klistremerkene mine også... Skal ta noen bilder så snart jeg får lånt et kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå