venture2076 Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvor tar man billigst service II på BMW? Jeg har en 540IAT 99 og Furubakken tar 7300,- Stenshagen tar 7800,- Autozentrum og Gulbrandsen skal jeg sjekke. Har dere noen andre tips til merkeforhandlere som utfører service billig og bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hva inkluderer service II ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 se side www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Var ikke store forskjellen på service 1 og 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 nei, olje i bakaksel og tennplugger. tennplugger ligger under toppdeksel og det er to sylinderrekker vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvor tar man billigst service II på BMW? Jeg har en 540IAT 99 og Furubakken tar 7300,- Stenshagen tar 7800,- Autozentrum og Gulbrandsen skal jeg sjekke. Har dere noen andre tips til merkeforhandlere som utfører service billig og bra? Ring en kar som heter Audun på nr 90846002 og si at du har snakka med Tor Henrik. Han er verksmester hos Autozentrum, han kan kanskje være behjelpelig med litt rimligere Serv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 men åssen vet man om skal ha service II eller I eller bare oljeskift når de grønne firkantene er borte i dæshen og det blinker service...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 men åssen vet man om skal ha service II eller I eller bare oljeskift når de grønne firkantene er borte i dæshen og det blinker service...? Det skal vel stå i service hefte ditt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hvor tar man billigst service II på BMW? Jeg har en 540IAT 99 og Furubakken tar 7300,- Stenshagen tar 7800,- Autozentrum og Gulbrandsen skal jeg sjekke. Har dere noen andre tips til merkeforhandlere som utfører service billig og bra? Ring en kar som heter Audun på nr 90846002 og si at du har snakka med Tor Henrik. Han er verksmester hos Autozentrum, han kan kanskje være behjelpelig med litt rimligere Serv. GULL til deg. Audun er konge, ordner alt. TUSEN takk for hjelpen og for nummeret til min nye venn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå