|_BMW_| Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei Skal ha av seteryggen i en e34 for å skru ut orginalhøytalerene i hattehylla. Hvordan få ut hattehylla og seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 ehh.. åffør ikke bare ta av høytalerdekselet og skru ut høytalern? litt mindre jobb da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvis du skal ha ut seteryggen må du ta av sittebunnen... Også er det noen fester nederst på seteryggen der. Så må du ta av hodestøttene og ta ut den saken man kan lene armene på i midten, så er det bare å trykke oppover... Sånn jeg fikk min av hvertfall. Og hatte hyllen husker jeg ikke helt, endten er det noen skruer eller noe, også bare dra den ut, eller så er det bare å dra den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 er noen muttere bak noen "skinn flaffer" på seteryggen på min iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 4 plast muttere bak midtarmlenet + 1stk mutter i hver side av seteryggen. hatthylla er bare å nappe ut. men skjønner ikke hvorfor du skal ut med baksetet for å ta ut høytalerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 fordi vi har en ny hattehylle som er formet til et par 6*9 Sånn at vi har alt orginalt hvis det er nødvendig, ved salg osv Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå