bjalle Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Bare et lite tips til deg som skal skifte olje,Europris butikkene har Mobil 1 0-40 olje Bmw longlife 01 godkjent 9,4 dl flasker til kr 79 det blir ca 90 kr pr liter olje på bensinstasjonen koster samme olje 194 kr pr liter.Nå har jeg kjøpt olje til de 3 neste årene for samme pris som ett skift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hvor lenge gjelder tilbudet? Hvilken butikk handlet du i (hvor i landet)? Vet du om tilbudet gjelder i alle europris-butikkene? Mvh apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 Handlet i sarpsborg på stopp Tunejordet som fortsatt har,tror det gjelder hele landet men noen er vel utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 tror nok det gjelder hele landet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Skla skli innom 'europris' jeg også idag. Skal skifte olje neste helg så. -bra tips- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 kult,jeg kjøpte olje og filter hos bmw forhandler,og han viste hva han skule ha! noen som vet hvilken olje som er best å bruke på autobahn? (dvs høyt turtall over lengre tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Det var billig..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apshai@chello.no Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Takk for tipset, Bjalle. Jeg fikk rasket med meg de 5 siste flaskene på Europris Lambertseter i Oslo (500m fra hvor jeg bor), så der hadde jeg flaks gitt. Regner med å kunne kjøre 20 000km uten problemer med denne oljen, så jeg sparte vel noen hundre på oljen og ca. 1000 spenn på et oljeskift jeg ikke trenger å ta etter 10 000km. Mvh apshai@chello.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Pent tips! Får kanskje stikke til by'n i morgen og sjekke ut om Europris her fortsatt har igjen, selv om 0W er litt tynt, og jeg nettopp har hatt oljeskift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå