Bmw_325_Cab Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Trenger å valse pga subbing Noen som vet om noen som gjør dette og har nummer til dem? Oslo-Østfold området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 subber det mye da eller? kan hjelpe og brette inn aknten bak hvis du ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det er ikke så voldsomt se, har 225-40-18 koya magic, hvordan får jeg bretta inn den kanten som du sier? uten å ødelegge for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 oslo: onkel tom`s garage tlf 91303030 østfold: powerzone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 Takker! Noen som vet hva det koster hos onkel tom? eller powerzone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 mener jeg betalte 300,- pr hjulbue for en del år siden. powerzone vet jeg ikke. jeg bleier å leie utstyret av dem, og gjør det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 300,- pr.hjulbue er en grei pris hvis de gjør bra jobb har en kompis som gjør det jeg men er litt langt unna så blir liksom ikke lønnsomt og kjøre til kristiansund liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå