Bmwray Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Hei Jeg hadde orginale 15" bmw felger på bilen min og jeg byttet til 17" bbs felger Boltene ble 23mm lange når jeg satt dem i orginal felgen og 19mm på dem andre Har det noe og si eller må jeg kjøpe lengre bolter? jeg lurer på om automat olja mi har vært byttet før hvordan kan jeg finne ut av det? er det skadelig og kjøre 20000km mere på samme oljen i automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Da du byttet felger følger det ofte med bolter til disse. Og du bør bruke disse så lenge felgene er beregnet til din bil. Det som er vesentlig er hvor langt de stikker ut på baksiden av felgen. Om de stikker ut 19mm skulle ikke det være noe problem. Olje er anbefalt å bytte ca 1 gang per 2 år. 20 000 er ikke urimelig. Er ikke så stor slitasje i girkassen, det er verre med diffen. Bytt olje så er du sikker. Billig investering enn havarert kasse. Husk riktig olje. |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2005 Takk for svar Noen som vet om noen som bytter automatolja på østlandet? Hvis olja ikke har vært byttet sist gang så har jeg kjørt 15000km for mye på den oljen som sitter der nå Er det skadelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå