SteffenK Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Hvorfor selger de bakpotter så sinnsykt billig? Sjekket litt nå, fant remus & dtm til 10dollar og slikt. Selgerene hadde ca 3000 kommentarer på salg, 99% positive. Så det kan jo ikke være svindel heller? Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Tja, det skal du ikke si for sikkert. Om det er EKTE dtm, vet du jo aldri. Men vil nok få samme lyd og slikt. www.mobilsentrum.no har blandt annet en potte som ligner syykt på sebring sine utløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 er vel universal potter.. de skriver vel remus og slikt for å selge. vet ikke, men må jo bli som qxl hvor mange selger masse plastikk skval. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 er vel enig i det de andre sier her, men om det er 99% positive av de 3000 innleggene så ville jeg tro noen av de som hadde fått en universal potte i steden for en remus hadde nevnt det og ikke vært så veldig positive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Er nok bare kopipotter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Er helt sikkert bare pynterøret bak lyd demper til den prisen, ellers skulle jeg bestilt i hopetall og blitt rik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Er helt sikkert bare pynterøret bak lyd demper til den prisen, ellers skulle jeg bestilt i hopetall og blitt rik. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33636 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33636 Kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Ønsker du mye og grom lyd i bayeren, kjøp eksos potter på torshow bilrekvisita. litt arbeid men lyden er rå. koster ca 1000kr og da får du det ende røret du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvordan skal du feste den der bakpotta på din BMW E36? Det lurer jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Noen som har testet disse pottene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå